Olcsó de mégis jó minőségű alközpontra vágyik?
- Előfizetőnek nem kell megvennie a drága telefonközpont hardvert a telephelyére, vagy több telephely esetén azokra is. Ezzel jelentős költséget takaríthat meg.
- Nem kell karbantartási megállapodást kötnie, ami további megtakarítás.
- A mellékek több telephely esetén is ingyen hívhatják egymást.
- Biztonságos, megbízható géptermi háttér.
- Intelligens kiegészítő szolgáltatások igényelhetők (lásd lentebb)
- A szolgáltatásnak fix havidíja van, ami tervezhető kiadás.
- Tetszőleges mellék darabszám
- Tetszőleges melléktípus (IP vagy analóg vagy szoftvertelefon)
- Intelligens egyedileg testre szabott hangmenü (IVR)
- Hangposta a mellékek részére
- Hangüzenet továbbítása e-mailben a mellék tulajdonosa részére
- Ne zavarj szolgáltatás
- Főnök-titkári megoldás
- Híváscsoportok kialakítása (pl. munkacsoportonként),
- Csengés csoportok (a bejövő hívás több készüléken is csenghet)
- Híváskorlátozások (mellékenként beállítható)
Kinek ajánljuk?
Minden olyan kisebb és nagyobb előfizetőnek, aiknek több készülékük van kevés vonalra és nem tudnak beruházni nagyobb összeget az alközpont megvásárolására. Ideális választás induló kisvállakozások részére, vagy kisebb intézmények részére is.
Alközpont kiépítés
Elavult az alközpontja? Újra van szüksége?
Mi a legmodernebb IP PBX alközpontot ajánljuk Önnek!
Cégünk a felhasználó egydi igényeire testre szabott legmodernebb IP alapú alközpontotokat kínálja Önnek. Megoldásaink a legkisebb igényektől a legnagyobbig terjednek. Termékeink ára a legolcsóbbak közé tartozik, minősége pedig a legmagasabbak közé.
Alapszolgáltatások:
- Tetszőleges fővonal szám,
- Több egyidejű beszélgetés egy telefonszámon (egy fővonal esetén több hívás),
- Tetszőleges mennyiségű mellék darabszám,
- Tetszőleges mellék típus (IP telefon, analóg telefon, szoftver telefon),
Kiegészítő szolgáltatások:
- Egyedi fővonali interfész (ha nem VoIP),
- Hangposta a mellékek részére,
- Hangüzenet továbbítása e-mailban a mellék tulajdonosa részére,
- Ne zavarj szolgáltatás,
- Főnök-titkári megoldás,
- Híváscsoportok kialakítása (pl. munkacsoportonként),
- Csengés csoportok (a bejövő hívás több készüléken is csenghet),
- Híváskorlátozások (mellékenként beállítható),
- Intelligens, egyedileg testre szabott hangmenü (IVR),
- CallCenter megoldások,
Alközpont karbantartás
A karbantartás történhet eseti alapon, vagy rendszeres karbantartási szerződés alapján.
- Alközpont hardverének karbantartása
- Meghibásodott eszközök javítása, cseréje
- Mellékek konfigurálása
- Belső hálózat kialakítása
- Hangmenü szerkesztés
- Kiegészítő szolgáltatások kialakítása
Call centerre van szüksége? Nálunk ez nem gond!
A Hungária Informatikai Kft. alközponti megoldásai kiegészítéseként, vagy akár önállóan call center megoldásokat is kínál. Megoldásainkkal a legkisebb cégektől a legnagyobbakig minden igényt képesek vagyunk kielégíteni.
Alapszolgáltatások:
- Hangmenü kialakítása (IVR)
- Ügynökök (agentek), csoportok kialakítása
- Hívások sorolása
- Hangrögzítés
- Statisztikai modul (monitorozás, hívásstatisztika)
Kiegészítő szolgáltatások
Kérjen visszahívást most!
Az űrlap kitöltése után kollégánk legkésőbb 2 munkanapon belül felhívja Önt a megadott telefonszámon.
Ekkor pontosítják a részleteket az előzetes kalkulációhoz, valamint leegyeztetik a személyes találkozó időpontját.
Kérjük, készítsen elő egy jelenlegi aktuális telefonszámlát, így pontosan tudni fogja, mennyivel csökkentheti kommunikációs költségeit.